Idag har jag strosat runt i morgonrock hela dagen, med undantag för när jag faktiskt grävde fram mjukisar och gick till Subway för att köpa middag. Älskar såna här söndagar när man bara unnar sig att ligga kvar i sängen och mysa, äta en låång frukost eller se en film innan lunch. Idag hann vi faktiskt med både och ♥.

Har bäddat ner mig under duntäcket och planerat att avsluta dagen pronto. Veckan innehåller en hel del arbete och hårt slit, bland annat eftersom jag måste kasta mig in i den där kursen och läsa ikapp två månader innan den första tentan ska in sista mars. Dessutom måste jag vara pigg och alert i morgon när jag ska ha avstämning med min chef. Har dock på känn att det kommer gå utmärkt, särskilt eftersom jag hunnit klart med ett projekt som förväntades ta trippelt så lång tid ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0