Fredag ♥

Äntligen fredag!

Jag har precis återvänt till kontoret efter en lunch ute med jobbarkompisarna. Eftermiddagen består av administrativt göromål som att sammanställa avtal, kartor och underlag för vidarefakturering. Har suttit och eggat Mix Megapol som tycks ha drabbats av extrem schlagerfeber. Med andra ord njuter jag av att höra låtarna om och om igen. Dock vet jag inte riktigt vem jag tycker förtjänar att vinna. Kanske EMD, Måns, Sarah eller operasångerskan vars namn jag glömt bort?

Kommentarer
Postat av: jessi

Visst börjar man få lite schlager feber.. Jag älskar just finalen, det ju då det gäller o smäller!!!



ha en skön fredagkväll!

kramar

2009-03-13 @ 19:09:05
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0