Göra egen sushi?


Vårsolen försvann strax innan lunch och förbyttes mot grådassiga vintermoln. Tack och lov hann jag gå ut på en kortare promenad och njuta av de få minutera vårsolen värme mot mitt ansikte. Jag älskar verkligen våren. Dagen har gått oroväckande snabbt då jag bland annat suttit parallellt med min kollega och gått igenom ekonomidelarna. Jag kan inte låta bli att undra hur sjutton jag ska lyckas sköta spakarna när hon går på mammaledighet, men med tid kommer råd.

Min nyfunna våningskollega som jobbar på ett annat företag var gullig och tog med sig ett recept på hur man gör sin egen sushi. Hon och hennes sambo hade provat i helgen och det hade tydligen varit en succé vilket fick mig nog intresserad att bestämma mig för att också prova. Kanske redan nästa helg ;-).

Nej, nu ska jag sluta skjuta upp mina måsten och istället revidera ett tiotal utskickade avtal.

Bild: google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0