Happy torsdag ♥



Förlåt förlåt för återvinningen av gamla bilder, men idag varken hinner eller orkar jag lägga ner tid och energi på att springa runt med kameran i högsta hugg. Jag lovar dock att ladda batterierna i natt och sedan försöka kompensera med lite nyare bilder mot eller efter helgen.

Är det förresten någon som ska se dokumentären om Josef Fritzl nu klockan 22? Jag försöker kämpa för att hålla ögonlocken uppe men gosh vad trött jag är! Just nu känns det som om jag kommer att falla på mållinjen, men det må så vara. I morgon måste jag vara pigg i både kropp och knopp då jag ska få lära mig att handlägga ansökningar av kabelförläggning hos vägverket. Efter dagens korta genomgång kändes det klurigt, men jag anammar samma ordspråk som min chef: "Det finns ingenting som kan kallas svårt. Det är bara mer eller mindre lätt". Enligt mig är detta en mycket bra och sympatisk inställning som i de allra flesta fall bör tillämpas snarare för ofta än för sällan ;-).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0