Hemma hos oss: Arbetsrum

Tänkte visa er mitt lilla arbetsrum på ca 3 kvm. Från början var det helt och hållet tänkt att det skulle användas av mig och mina skor, kläder och väskor. Sedan fick Den Blivande spunk och bestämde sig för att börja samla på tv-spel från 70-talet och fram till idag. Eftersom att jag vill ha en ren, enkel och inte alltför plåttrig inredning fick mitt arbetsrum offras och istället agera tv-spels och filmrum, men en vissa yta lyckades jag göra anspråk på innan det var försent. Dock ska jag försöka göra om litegrann och satsa på mer förvaring. En hurts står högt upp på IKEA-köplistan ;-)

Anyway, här kommer en liten skymt av "mitt" lilla, lilla arbetsrum :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0