Inspiration till arbetsrum



Ungefär så här vill jag att vårt "nya" arbetsrum ska se ut. Som ni ser ska det vara vitt, rosa och silver. Har hittat ett gammalt, antikt skrivbord som jag hoppas få hem redan i veckan. Sedan måste det inhandlas en vit ryamatta, en hörnspegel, tavellister och annat smått och gott. Jag hoppas kunna ägna mig åt att lägga ut annonser om våra befinliga möbler, springa runt i butiker och så vidare så snart som möjligt. Men nu får jobb, plugg och en miljon andra saker komma först. I alla fall den kommande veckan ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ser nu att vi har samma smak, otroligt smakfullt arbetsrum.



Jag hejjade på Magnus och björnen vann, jiiipppppiiiii :):):) Haha.



Han var värd det efter all slit.



Det har du rätt i, du kan ju styra och ställa ;)



Vad ska göras i helgen då? Kramar

2009-03-27 @ 22:44:24
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja men precis, helt perfekt ju :)



Åh gud så underbart det låter. Shopping och hotell, kan det bli bättre? Hihi



Imorgon ska jag till Iittala outlet som det heter nu mer, sen blir det eventuellt att åka och fixa flyttlådor, sedan på söndag ska vi till en god vän på tårta mm :) Är det inte jobbigt att ha så långt från Ikea?



Kramar

2009-03-27 @ 23:57:16
URL: http://mittnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0