Kastar in handduken tidigt i kväll ♥


En del av inköpen vid förra IKEA-resan

Helgens IKEA/shoppingweekend närmar sig med stormsteg och jag har inte ens hunnit bläddra i IKEA-katalogen ännu. Min plan att hinna måtta köket lär väl inte hinna genomföras, såvida jag inte höftar måtten mellan ett eller några glas vin på fredag kväll. En kväll som för övrigt kommer spenderas i min ensamhet. Som det ser ut nu lämnar Den Blivande mig vind för våg för middag och tv-spelsturnering med hans syster. Lite trist med tanke på att jag är borta stora delar av den här veckan och även början av nästa vecka, men det är väl inte så mycket att göra åt saken.

Nu ska jag hoppa i säng - pronto. I morgon ringer klockan 04:15 och en timme senare sitter jag förhoppningsvis i bilen på väg till morgondagens möte i Luleå. Har förberett mig väl genom att lägga fram kläder, väska och saker jag ska ha med min inför morgondagen. Det får bli en casual torsdagsklädsel i form av svart polo, mörka fornarinajeans och ett par knähöga skinnstövlar

Förresten, vissa av er läsare är tysta som små möss. Om ni nu inte föredrar anonymitet så kan ni väl lämna ett litet fotavtryck (läs: kommentar) och överraska mig med mängder av kommentarer där ni berätta vem ni är? ♥

Kommentarer
Postat av: Tantti

Hej hej! En tant här mitt i en ålderskris. Ha det bra!

2009-03-25 @ 22:56:48
URL: http://trettioarskrisen.blogspot.com/
Postat av: Therese

ojoj, ni hade shoppat en del :p

2009-03-25 @ 23:18:28
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0