Lång dag på jobbet

Hej igen!

Dagen har bara sprungit förbi och det känns knappt som jag hunnit komma igång alls. Vi har haft besök av kollegor från andra orter som haft genomgång av ett intressant datorprogram. Vi andra som inte deltog på mötet fick i alla fall det stora nöjet att följa med ut och äta lunch på en fin restaurang. Jag valde att äta en lågkalorirätt i form av bulgur och lax. Mycket gott och nyttigt♥.

Eftermiddagen har jag spenderat med att göra vissa ändringar i vårt ekonomisystem. Just nu snurrar det projektnummer, radnummer och så vidare. Gissa om jag längtar efter att plugga in hörlurarna och ge järnet på badhuset senare. Bäst att passa på att träna i början av veckan eftersom att jag misstänker att de kommande 30 dagarna kommer att spenderas djupt nere i boken "Personal och ekonomi". Idag ska jag dessutom passa på att jobba in en timme så att jag kan träna på tisdag och torsdagmorgon utan att ha dåligt samvete ♥.

Kommentarer
Postat av: jessi

Hoppas träningen gick bra! Det kåter som du har mycket på jobbet nu men det är bättre det än att ha inget att göra alls.



Ha en skön kväll!

2009-03-09 @ 18:54:13
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0