Lite fix till balkongen ♥


Trots det faktum att det var snöstorm och minusgrader arbetade min hjärna på högvarv med hur balkongen ska se ut i sommar. Nu är jag helt säker på att jag villa hitta mörk eller obehandlad trall och sedan betsa det vitt. Sedan ska vi ha vita utemöbler, rosa kuddar, smideshyllor och massa växter. Helst kryddor och sådant som man kan piffa med.

Efter jobbet drog jag med min mamsen och köpte en fin ljuslykta och någonting annat, som jag faktiskt inte vet vad det är. Jag tänkte dock ställa en växt i mitten av den och sedan piffa till den med massa fint pynt. Tack vare att den har "tak" går det säkert att klä in den med någin växt eller liknande.. i alla fall är det ännu ett steg närmare en fulländad balkong! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0