Lite vårnyheter hemma hos oss ♥

Äntligen börjar det bli vår på riktigt och självklart ska det även synas i hemmet i form av skira färger, blommor och ljusare samt lättare inredning ♥. Jag borde vara i full färd med att möblera om, sätta upp nya gardiner och så vidare.. men min jäkla studieuppgift har upptagit varenda minut sedan jag klev innanför dörren 17.30. Nu har jag äntligen skrivit klart allt och snabbt som ögat skickat iväg uppgiften till läraren. Med tanke på att det är min första uppgift på högskolenivå och det faktum att jag inte pluggat på 3 år så har jag lite överseende med det hela. Får jag rest eller liknande så är det inte hela världen.

Ni får i alla fall hålla tillgodo med några få bilder på nyheterna hemma hos oss. Förhoppningvis hinner jag fixa och trixa lite mer i veckan, sedan är det ju hela möbelimanget i arbetsrummet som ska annonseras och säljas bort. Tänk om jag hann göra det i veckan så att jag kan spana ut nya möbler i helgen.. ♥


Lite vårnytt i hallen


Vitt och fräscht i den så övrigt vita hallen (bortse från den omålade listen).
Det ska också kompletteras med videung när jag väl tagit mig för att gå
ut i skogen ;-)


Ljust och fräscht även i sovrummet





Och även ljusfatet fick upprustas med ljusrosa och vita blommor ♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad mysigt ni har det och vilken fin blogg=)



Kram Kram

2009-03-30 @ 21:28:06
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vilka mysiga vår saker :)



Ja jag är jätte nöjd med all shopping, hade verkligen taggat för att shoppa i massor :)

Besticken är från Boda Nova och ska finnas hos Cervera men då bara i stor pack. På Iittala outlet och åhlens city i stockholm iallafall kan man köpa de styck ;)



Jaa jag är eller var jätte taggad men nu har J fått körtelfeber och han får inte anstränga sig något. Så jag får ta tag i allt och gå i dina spår och göra det själv ;) Vill bli klar, haha.



Vi ska börja med sovrummet och måla 3 vita väggar samt en fondvägg i vitt. Älskar Cornelia Paviljong från Duro så vi får se. Vi har precis gjort iordning vårt sovrum där vi bor nu och stormtrivs med det. Ska lägga ut bilder på det.. Haha.

Sen ska vi riva ut badrummet direkt. Så det blir gjort.



Har du shoppat massa kul nu i helgen?



Kraam

2009-03-30 @ 22:02:23
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Marina

Ser mysigt ut och vilken söt liten vovve! :)

2009-03-31 @ 08:54:41
URL: http://wondrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0