Målning pågår!


Innan målningen

Strax innan lunch bestämde jag mig för att styra upp dagen och måla om våra 12 naturfärgade lådor som hör till badrumsbyrån. Jag kan lova er att resultatet kommer bli superbra, trots Den Blivandes osäkerhet kring det hela. Med pensel och målarburk i högsta hugg har jag nu besegrat de första fyra lådorna, på ungefär en timme. Ryggen värker, målarfärgen är slut och jag fick huvudvärk av den starka lukten, men skam den som ger sig!

I morgon blir det en ubersnabb lunch för att sedan inhandla ytterligare några färgburkar. Jag är inte en sådan person som mår bra av att påbörja saker och sedan aldrig slutföra dem. Blir verkligen så oerhört stressad av att ha saker omkring mig ogjorda.. särskilt om det är så att halva badrummet är utspritt i vardagsrummet.


Efter första lagret

Kommentarer
Postat av: jessi

Vilken skillnad, mycket finare med vitt!



kramar

2009-03-01 @ 14:13:02
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0