Måndag ♥

God morgon!

Hoppas att måndagen startat upp bra för er. Själv ska jag i princip sätta igång med den här dagen genom att börja arbeta med ett nytt projekt som jag hoppas kunna avsluta redan under mitten av veckan. Morgonen har gått åt till att räkna ut ersättning enligt tre olika moment, två olika normer samt enligt ett visst tidsintervall. Jag som trodde att matte C skulle vara helt onödigt. Jag var nog en aning för optimistisk och fick bita i det sura äpplet när jag var tvungen att ägna en och en halv timme åt matematiska uträkningar. Huvva!


Förresten, vilka är ni som läser min blogg och vad sysslar ni med?


Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad effektiv och duktig du är Frida.

Önskar att jag hade lika mycket pli på mig själv, vad långt jag hade kommit då :)



Kramar

2009-03-09 @ 11:59:07
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0