Måndagsbekymmer

Hello!

I skrivande stund är det lättare snöstorm i Umeå. Tji fick alla som hade vårkänslor. Måndagen har, förutom snöstorm och minusgrader, inte varit den bästa starten på den nya veckan. Jag har sovit oroligt, vridit mig en miljon gånger och vaknat en miljard gånger. Mitt huvud känns ungefär som det har blivit överkört av en tyngre lastbil. Till råga på allt så lägger vår största kund ner ett av de större projekten på grund av flera anledningar. Det innebär alltså att mitt arbete under föregående vecka var totalt bortkastat.. suck.

Har ni en bättre start på veckan? ♥

Kommentarer
Postat av: jessi

här är inte snöstorm men dock snö igen.. inte alls kul, jag hade redan lagt undan vinterskor o täckjackan men men lika bra att vänja sig, mars o april brukar vara ena dagen varmt vårigt för att sen dagen efter vara kallt vintrigt!



Så nu kurar jag hemma efter jobbet, ingen lust att vara ute mer!

kram

2009-03-23 @ 17:21:06
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0