Marsmorgon med vårkänsla

God morgon!

Idag blev det en tidig dag på jobbet så att jag slipper sitta kvar efter fem i morgon. Jag har nämligen planerat att simma en timme före jobbet i morgon bitti. Har kommit underfund med att det är så mycket lättare att stiga upp en timme tidigare och träna än att göra det på eftermiddagen efter jobbet.

Onsdagen började dock inte helt klanderfritt då vi började denna soliga vårmorgon med att diskutera nog mycket att hejdå-pussen uteblev. Det är få människor, om inte endast en (läs: Den Blivande), som har förmågan att få mig riktigt förbannad. Alltså så pass arg att jag ser rött och vill demolera hela vår relation. Jag är övertygad om att diskussioner såklart är viktigt i en relation. Man måste ju kunna säga vad man tycker och tänker, även om det är så att man inte delar varandras åsikter. Men det finns ju bättre tillfällen än innan man ska skynda iväg till jobbet.. jaja, nu ska jag fokusera på att avsluta min cappucino och sedan kicka igång onsdagen. Vad gör ni idag?

För övrigt lyser vårsolen in och värmer min högra kind ;-)

Kommentarer
Postat av: jessi

lyckos er som har vårsol.. här är det såå grått o trist...



Vad skönt att träna på morgonen då har man eftermiddagarna fria!



kram

2009-03-04 @ 13:45:02
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0