Middagen blev en succé ♥




Middagen igår blev verkligen lyckad!

 Alla tre måltider var jättegoda och drinkarna likaså. Sällskapet var i absoluta toppklass och jag hann knappt kolla en gång på klockan innan jag konstraterade att den närmade sig 02 och att det kanske var därför ögonlocken kändes tunga. Bjuder på några bilder på huvudrätten och en okomplett förrätt (halloumin saknas).

Nu ska jag njuta av en lång mysig frukost och sedan ska jag återgå till sängen och The City. En slappardag behövs inför den kommande veckan som verkligen är späckad! ♥


Kommentarer
Postat av: jessi

Vilken fin dukning och upplägg äv maten! Jag kan förstå att kvällen blev lyckad!!!



Ha en skön söndag! Jag är tillbaka från härliga Berlin resan! Tack för kommentaren!



kramar

2009-03-08 @ 13:10:42
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: www.annic.blogg.se

fina tallrikar

2009-03-10 @ 17:44:52
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0