Min otur fortsätter..

Hello!

Min otursvecka fortsätter i rasande takt då jag hittills hunnit påbörja ett rejält gräl med Den Blivande, vilket resulterade i att jag sov på soffan i natt. Sov oroligt, dåligt och osammanhängande tills jag vaknade upp och kände mig dyngförkyld, hängig och febrig. Tvingade mig själv till jobbet men efter halva dagen var det bara att inse att alla tjänar mest på att jag åker hem och kurerar, så nu sitter jag här med en tallrik yoghyrt och hoppas på att Sundsvallsresan fortfarande kommer kunna genomföras.

Ska krypa ner i sängen och sova bort några timmar. Förhoppningsvis är det väl bara sömnbrist och oro som visar sig i skepnad av en lättare förkylning. Tack och lov har jag världens bästa arbete som tillät mig att ta ut komptid för resten av eftermiddagen. Då slipper jag i alla fall sjukanmäla mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0