Morgonstund har inte guld i mund

God morgon!

Jag har varit i farten sedan 04.15 och jag kan lova er att jag mer än gärna skulle ha drabbats av någon sjukdom, bara för att få sova kvar några timmar till. Jag är säkerligen världens mest morgontrötta människa, eller okej, i alla fall Umeås mest morgontrötta. Varje dag är som en fruktansvärt kamp, haha.

Jag hade precis dragit klart det allra sista mascaradraget när min ringsignal plötsligt gick igång. Då visade det sig vara min arbetskollega som fått magsjuka, så vår Luleåresa får helt enkelt ställas in några dagar. Jag hoppas att de kanske kan lägga den i nära anslutning till nästa veckas möte. Då kan vi förhoppningsvis bo på hotell och slippa sträckköra 35 (?) mil när knappt tidningsutdelarna är uppe.

Nej, det är såklart ingen vits att gå och lägga sig nu. Jag börjar nog jobba klockan sju istället och innan dess är det väl lika bra att försöka plugga bort en del.. 

Kommentarer
Postat av: Therese

men huvva då..

ska väl skatta mig lycklig att vi fick sova till 6 imorse haha

2009-03-26 @ 07:24:05
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0