Myskväll med Twilight ♥


Har varit så sjukligt trött och seg idag att jag bestämde mig för att lägga krut på plugget i morgon. I kväll har jag istället fixat naglarna, träffat en bekant och precis sett filmen Twilight. Jag måste säga att Twilight var riktigt bra. Typiskt en sådan film som faller mig i smaken och placeras relativt högt under genren "romantik". Lite förutsägbar, en aning trög men ack så romantisk. Dock känns det lite tråkigt att fortsätta med sitt vardagliga liv efter att ha sett en sådan film. Man kastas liksom ofrivilligt tillbaka in i vardagen och tvingas planera tvättid, morgondagens lunch, träning och kläder. Listan kan göras milslång..

På tal om träning, det är nog bäst att jag stänger mina två blå eftersom att klockan ringer 05:50 i morgon. Skönt med torsdag, då ska jag simma en timme innan jobbet ♥

Kommentarer
Postat av: jessi

Det låter så härligt med morgonsimning, det kanske jag skulle testa med!



Ha en Toppen Torsdag!



kramar

2009-03-12 @ 08:23:19
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: mickilicious

vad tar dom för att göra naglar där nere*?

2009-03-12 @ 09:06:03
URL: http://mikaelaflisanfrejen.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh vad hurtigt att simma innan jobbet.. ler

Haft en bra torsdag?

Håller helt och hålelt med angående "måste göra" listan, tänk om man kunde släppa lite på sina tankar och bara vara - som i filmen.. Hmm kanske inte fungerar så bra i vårt samhälle dock..

Kraam

2009-03-12 @ 15:42:07
URL: http://smastadslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0