Nagelförlängning

Hello!

Så snart klockan har slagit fem ska jag skynda mig hemåt för att hinna med lite stök innan jag ska unna mig lite nagelfix. Har nämligen bokat tid för nagelförlängning nu i eftermiddag så att jag har fina naglar till afterworken i morgon och middagen på lördag. Blir en hel del festligheter under mars och april, vilket gör att det passar utmärkt att ha finslipat på det yttre till dess ;-).

Förresten är menyn för lördag spikad och jag kan garantera att det blir en hel del supersmarriga rätter som våra gäster får äta, schlagerkvällen till ära. Nej.. om man kanske skulle ta tag i det allra sista innan det är dags att släcka och låsa kontoret. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0