Njuter det sista av måndagen



Att måla våra byrålådor gick väl sisådär. Samma antal lådor tog ungefär dubbelt så lång tid jämfört med igår. Jag antar att det är på grund av att jag känner mig halvsjuk, öm i ryggen och ganska slut helt enkelt. Släppte penseln för en halvtimme sedan och la mig istället i sängen för att mysa med juice, choklad, frukt, nya låtar i mobilen och Stieg Larssons mycket aktuella bok "Män som hatar kvinnor". Jag är säkert sist ut med att läsa den, men någon ska ju som sagt alltid komma sist också. Sedan är det ju såklart alltid bättre sent än aldrig.

Jag hoppas att jag vaknar upp i morgon och känner mig helt utvilad och fylld med energi igen. Blir så less på att min förkylning tycks ligga hack i häl men aldrig riktigt komma ifatt mig och bryta ut. När man känner sig sådär halvkrasslig en längre period är det nästan bättre att bara bli sjuk och få ett rättvist slut på eländet. Jaja, vi får väl se hur det blir med min förkylning. Jag ger den då alla förutsättningar för att lyckas då jag ska börja tisdagen med att simma mellan 06-07 innan det är dags att promenera 40 minuter till jobbet. Klarar jag morgondagen utan feber eller ytterligare förvärrade förkylningssymtom är det nog sympatisjuka. Alla runt omkring mig tycks ligga hemma med feber och frossa :-(

Kommentarer
Postat av: jessi

Vad bilderna beträffar ser de ut som att du hade en riktigt mysig måndagkväll!



Hoppas du får en lika bra tisdag idag! (pigg o kry)



kramar

2009-03-03 @ 08:13:19
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0