Onsdag ♥


                                                                                       
Fotot är taget vid ett tidigare tillfälle

Idag är det onsdag. Den mysigaste dagen av alla vardagar :-).

Har varit supereffektiv och betat av en stapel av papper på jobbet och nu är det snart dags att hugga in på den andra högen. Fick nyss ett mejl om ett inbokat möte på annan ort mellan 25-26:e mars. Vecka 13 blir en hetsig vecka då jag bland annat åker till Luleå med jobbet och sedan till Sundsvall med mamma och syster. Synd att Umeå ska ligga mitt mellan orterna. Jaja, det finns en klar fördel med den veckan och det är såklart hotellfrukost. Det är nog aningen mer lättätet än havregrynsgröt. Nej, nu är det dags att svepa kaffet och fortsätta. I kväll ska jag dock mysa ner mig framför tvn och njuta av att det är lill-lördag. Efter jag pluggat in några kapitel Personalekonomi, såklart ;-).. ♥

Tycker du om att resa eller vill du kunna resa i arbetet?

Kommentarer
Postat av: Therese

Dum fråga..

HUr gör man ett såndant svart hjärta som du har i rubriken? ler För jag har ingen aning.. haha

Bra där.. Tyvärr har jag inte sambon hemma i veckorna.. Ha en fab day...

2009-03-11 @ 11:26:31
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Velfia

Jag vill resa i mitt jobb till en viss del.. blir det för mkt tappar man ju "känslan" av att ligga på hotell och man har mer eller mindre inget hem om man är borta 300 dagar åm året :)Just nu reser ajg inte mer än 18 mil/dag

2009-03-11 @ 13:40:16
URL: http://velfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0