Personal och ekonomi ♥



Har suttit och pluggat några timmar för att inte göra samma dumma misstag som när jag gick gymnasiet - att skriva och lämna in uppgiften i sista sekund. Hittills går det över förväntan bra att plugga och jag känner att mitt intresse för ekonomi, friskvård och hälsa eventuellt kan vara värt att satsa på i större omfattning i framtiden. Som ni ser är glaset med rött uppdrucket vilket innebär att det är hög tid att förflytta sig från köket till sängen för att börja läsa Stieg Larssons första bok.

Den Blivande har en träningskompis på besök och de har stängt in sig i vardagsrummet för att lira något nytt tv-spel på projektorn. Vår projektorduk tar upp en hel vägg på nästan 5 x 3 m, så ni kan föreställa er hur okontaktbara de där där inne med ljudanläggningen på högsta nivå. Stackars mig och grannarna! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket :)

2009-03-15 @ 22:06:50
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad kul att du gillar mina tavlor! jag har hittills gett bort tavlor till vänner o familj men funderat på att börja sälja, får ej plats snart hemma o gillar ju göra fler!!! Jag har tänkt att lägga ut bilder på tavlor i bloggen till beställning o köp. Ska ta tag i det efter tentan på fredag! Är det ngn speciell tavla som du sett som du gillar? Jag gör ju andra färger till vänner så det passar just deras hem. Favoritmotiv är hjärta eller bara former o färger.



Jag har suttit också o pluggat här på kvällen, jag gillar plugga på kvällarna är mest kreativ o skärpt då!



Sov gott!

2009-03-15 @ 22:17:01
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: mickilicious

sv: haha härligt;)

2009-03-16 @ 07:30:03
URL: http://mikaelaflisanfrejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0