Pluggelipluggplugg.. ♥


Privat bild

Har haft en bra men mycket osammanhängande och diffus dag på jobbet. Det har liksom varit trassligt, ostrukturerat och väldigt förvirrande idag. Jag har precis avslutat ett av ganska stort projekt och istället fått hoppa in och hjälpa en kollega på ett mer avancerat uppdrag. Dock försvann hon efter halva dagen och själv satt jag kvar med ledningskartor som var obefintliga och korrigerade i förbannelse.. men alla dagar kan inte vara den bästa, och det kommer ju en ny dag i morgon ♥.

Gav mig sjutton på att avsluta en karta vilket ledde till att jag kom hem från jobbet för drygt en timme sedan.. och efter matlagning är det bara att dyka in på plugget resten av kvällen. Fast med undantag för "Den rätte för Rosing", såklart. Tur för mig att jag i alla fall kan trösta mig med en skål Ahlgrens Bilar som belöning för mitt hårda slit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0