Shoppinghelgen ♥

God morgon!

Teknikens värld är underbar, men tyvärr fungerar det sällan lika underbart för mig. Jag hade storslagna planer på att låna lillasysters Samsung Omnia och mobilblogga med text och bilder hela helgen. Som så många andra teknikprylar fick hennes mobil ett okänt fel och slutade att fungera efter det att jag knappat på den i lördags. Jag hade i stället tänkt att kompensera upp med massvis av shoppingbilder igår, men då visade det sig att min egen dator/vår anslutning fått spunk. Försökte desperat uppdatera drivrutiner, reparera anslutning m.m men utan framgång.. suck.

I alla fall, helgen var superbra. Vi både åt och drack gott och hotellrummet var i full belåtenhet. Jag uppdaterat skohyllan med två nya par skor. Ett par londonfärgade skinnstövlar och ett par höööga gladiatorskor. Dessutom hade jag ett x antal shoppingpåsar och ett antal IKEA-påsar med mig hem. Både min garderob och hemmet ska få sig en rejäl uppfräschning så att man får riktiga vår- och sommarkänslor.

Nej, nu ska jag hälla i mig några koppar eller en kanna kaffe. Jag har sovit så faschinerande lite den senaste veckan ♥

Kommentarer
Postat av: jessi

Härligt med lyckad shopping! Du får visa lite i bloggen!



kram

2009-03-30 @ 17:49:46
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0