Som ett brev på posten ♥



Hej och tack för de söta kommentarerna om vårt sovrum, det värmer :). Dock har jag börjat lessna på den brun/beiga stilen och istället börjat snegla på en fondvägg med rosor och vitt möblemang. Men om jag skulle få för mig att byta ut sovrumsinredningen nu när det äntligen börjar bli klart skulle väl Den Blivande bli fullständigt rosenrasande och se rött de kommande 10 åren. Han har i alla fall gett ett godkännande för att jag får möblera om allt i vårt stora arbetsrum samt i köket och det är minsann ingenting som blev färdigdiskuterat över en kafferast. Kanske blir det "Mio:s Plaine" som får flytta hem och bosätta sig i vårt kök senare i vår ♥.

Kom hem för en liten stund sedan och möttes av ett grönt uppseendeväckande paket i hallen. Kan ni gissa vad som låg i paketet? Det var nämligen en av mina böcker till kursen "personal och ekonomi". Nu finns det inga undanflykter att tillgå, utan det är bara att dyka ner i litteraturen - pronto. Första uppsatsen ska vara inne sista mars och jag har redan två månader att plugga ikapp. Är jag för optimistisk när jag säger att det blir en lätt match? ♥

(Så här spännande var innehållet..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0