Sunny tuesday ♥

God morgon! ♥

Idag är det tack och lov en helt ny dag. Min tandvärk (läs: växtvärk för visdomstanden) tycks ha gett med sig. Förhoppningsvis stannar den väl upp ett tag, eller så får den gärna växa klart helt och hållet. Det gör så vansinnigt ont att jag knappt kan äta eller koncentrera mig.. suck.

Jag har i alla fall varit igång sedan 05:40 i morse. Har hunnit träna ett pass, promenera till jobbet 40 minuter, svepa en kopp cappuccino och påbörja en ny värdering av intrångsersättning. Här i Björkarnas Stad - Umeå, värmer vårsolen min högra kind och termometern visar +6 grader. Nu är det vår på riktigt ♥


Kommentarer
Postat av: ´jeny

tur att tandvärket gett sig.

Så härligt med våren nu =)

2009-03-17 @ 13:52:55
URL: http://pimpnessa.blogg.se/
Postat av: jessi

det där med visdomstand, har haft det ibland. har 2 på gång... bra att det känns bättre nu!





Visst är det ljuvligt med VÅR!!!



kram

2009-03-17 @ 20:35:44
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0