Sweet sunday



God morgon!

Jag unnade mig en riktig sovmorgon i morse och klev upp för ungefär en timme sedan. Har dragit på mig morgonrocken och glider runt med den i lägenheten. Överraskade Den Blivande med nygräddade croissanter, hjortronsylt, yoghurt, musli och ett juice. Gissa om han blev glad!? Jag älskar verkligen helgdagar som denna! :-).

Nu måste jag hugga in på plugget eftersom att vi har en uppgift som ska lämnas in nästa måndag. Min kommande vecka blir helt galen då jag har två osammanhängande heldagar med jobbet i Luleå (!). På torsdag ska vi gå igenom e-faktura och nästa måndag ska vi utveckla en processrutin. Jag känner mig supermotiverad, men också en aning nervös eftersom jag inte vet vad som riktigt fordras av mig. Alla tillkallade för måndagsmötet har fått ett mail med "uppgifter" som vi ska förbereda oss med inför mötet. Våra dataprogram är lite kluriga och folk tycks göra fel lite här och där vilket orsakar förlorade intäkter, felaktiga fakturor osv. Tanken är då att vi ska diskutera fram en innovativ lösning och sedan ska det skrivas en rutin på det hela som förhoppningsvis minskar felkällorna avsevärt.

På lördag sticker jag till Sundsvall med mamma och lillasyster för att stanna till söndag. Måste försöka komma ihåg att hinna måtta köket, skriva en inköpslista och lusläsa IKEA-katalogen innan dess! ♥

Kommentarer
Postat av: jessi

Härligt med sovmorgon!



Svar- billiga flygresor Ryanair hotell www.booking.com.



ha det så gott, ladda batterierna nu inför din hektiska vecka!



kram

2009-03-22 @ 15:25:50
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Therese

ja vi får se helt enkelt :)

kan inte fokusera på mer nu tror jag, inte om jag vill få allt ordentligt gjort..

7,5p, hur länge läser man då?



vilken mysfrukost ni verkar ha haft :)

2009-03-22 @ 17:46:09
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken lyxig frukost! Ser smaskens ut! Här hemma blev det nybakt bröd från igår, ägg & kaffe! ha en skön kväll

2009-03-22 @ 18:04:11
URL: http://madeleinesharmoni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0