Tisdag ♥

Hej!

I morse var en sådan dag som redan från starten kändes värdelös. Totalt värdelös. Så visade sig dagen även fortlöpa. Mötet kändes totalt irrelevant då jag blivit uppsagd och inte ens hunnit arbeta i det system/det sättet vi skulle gå igenom och diskutera fram en rutin på. Har ni någon gång känt känslan av att ni är fel person på fel plats? Så kände jag mig idag.

Tack och lov för att jag vaknade på fel sida i morse och valde en enkel svart kofta, svarta leggings, svarta skinnstövlar, glasögon med fönsterglas och rosa sjal. Skjorta och kostymbyxor hade förvisso varit rätt klädsel i sammanhanget, men jag hade nog känt mig vansinnigt obekväm. Mitt ess som jag nämnde igår var en inte aktuellt. Jag hade nämligen förslagit en reform som i slutändan skulle kunna generera i ökad effektivitet, lägre administrativa kostnader och att min tjänst kunde räddas. Men det visade sig redan vara påtänkt och absolut inte aktuellt.

Åh, nu ska jag fortsätta deppa en aning och sedan ta en kalldusch och blicka framåt. ♥

Kommentarer
Postat av: jessi

Stor kram från mig, hoppas du får en mysig kväll. Jag förstår att det måste kännas meningslöst när man själv ska bli uppsagd. Såå tråkigt med finanskrisen, att så många ska bli drabbade. Jag håller tummarna för att det ordnar sig för dig!

Superfint med glasögonen o sjalen1



KRAM

2009-03-31 @ 18:56:27
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Therese

Sänder en massa positiva tankar från mig till dig!



Vart hittade du glasögon med fönsterglas..? ;)

2009-03-31 @ 19:50:48
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0