Tisdagmorgon med cappuchino och vårsol ♥

God morgon!

Idag strålar solen och jag känner mig relativt utvilad med tanke på att det är veckans värsta dag (läs: tisdag). Igår slocknade jag 21:30 lika snabbt och tyst som man blåser ut ett ljus. Den här dagen kommer förhoppningsvis att svischa förbi, sedan väntar en timmes träning efter jobbet och därefter filmkväll med några bekanta.

Vi ska ha skräckkväll med Saw 5. Förresten, jag insåg precis att vi inte lagat middag sedan i torsdags.. och jag som tyckte att vi inte åt ute särskilt ofta.. haha ♥

Kommentarer
Postat av: jessi

Låter lyxigt med ute eller hämt mat så ofta! Jag är impad, jag skulle aldrig våga sen den filmen...

Ha en bra dag trots att det är mkt just på tisdagar!



kram

2009-03-24 @ 08:54:50
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0