Underbara fredag ♥

Klockan börjar sakta men säkert närma sig 16. Jag tänkte passa på att plocka ut lite komp/flex och ta helg en timme tidigare idag. Det kan jag lova er att det verkligen behövs. Den här veckan har bestått av att plugga och jobba, plugga och jobba. Att lära sig nya saker är superkul men man blir ju så trött av alla nya intryck osv..

Jag har suttit och förberett bygglovshandlingar hela dagen. De ska skickas till de kommuner där det ska placeras nya transformatorstationer och dras nya elledningar. Det är en lååång lista med saker man ska bifoga, underskriver som måste krävas in, saker man ska undersöka osv.. tar galet lång tid innan ett projekt väl blivit avslutat. Förresten hade jag ett eget, mindre projekt som i stort sett är helt avslutat och hälften av alla avtal har inkommit. Till och med utan att någon ringt in med frågeställningar. Mycket bra start! ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

det går bra med mk :)

är väl inte sådär jättehögt upp men har som målsättning att enbart kunna leva på det innan sommaren, så jag behöver fler tjejer till mitt team som jag då sedan ska utbilda och coacha.

kommer även att fortsätta med hudvård och makeupklasser paralellt med ledarskapet. så himla roligt :)

2009-03-20 @ 20:37:08
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin blogg,

önskar dig en trevlig lördag!

2009-03-21 @ 12:44:43
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0