Update


Fotot är taget vid ett tidigare tillfälle

I skrivande stund är helgen redan på väg att övergå till söndag och jag har knappt hunnit njuta av ledigheten. Men så är det väl när man har roligt, I guess. Vi har precis kommit hem efter en utsökt middag och Robinsonkväll hos några vänner. Men jag måste dock säga att det första avsnittet gjorde mig en aning besviken. Man satt liksom inte så där trollbunden som i alla fall jag alltid gjort i de tidigare säsongerna. Personerna som var med verkade inte heller särskilt sympatiska eller intressanta och själva upplägget av avsnittet kändes inte särskilt välplanerat..

Nu är det dags att stänga mina två blå och krypa ner under det nya duntäcket och nya sängkläder. Vi har haft en snabbstädning av hela lägenheten idag och då är det alltid så mycket skönare att komma hem igen..♥



Kommentarer
Postat av: Therese

Ja dagen var supermysig! Den bästa på länge ;)

Inga planer att plugga vidare just nu, men jag kommer förmodligen att läsa mer ekonomi i framtiden, just nu har jag ingen ork att fokusera på plugg med två jobb och fsamilj.. :p Men när allt lugnar sig (gör det nånsin det?) så kommer jag att plugga mer ekonomi. Så skönt att kunna sköta allt själv i framtiden.

2009-03-22 @ 07:36:34
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: jessi

Det låter som min helg, full rulle hela tiden, men det kul att hitta på saker!



Ha en mysig söndag vännen!



kram

2009-03-22 @ 10:48:22
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag skrev nyss men verkade inte fastna på din blogg! jag skrev att det låter likt min helg, jag har haft fullt upp med roliga saker, men det är ju härligt!

Hoppas du får en mysig söndag vännen!



kram

2009-03-22 @ 10:49:54
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0