Happy tisdag! ♥



Haha, det här är en del av vad Den Blivande möttes av när han klev innanför dörren i söndags. Han som är en riktig mönsterperson när det kommer till att hålla allt välstädat, organiserat och strukturerat. Gissa om det kliade i hans fingrar, ryckte i kroppen och droppades en eller några pikar när han, med jämna mellanrum påmindes om kaoset i hallen, haha.

Jag har i stort sett placerat ut allt på väl valda platser i lägenheten, bara så att han slipper bli gråhårig av irritation och stress. Men nu är det dags att avrunda måndagen och hoppa i säng, för i morgon ringer klockan 04:30 och då är det bara att styra färden mot Luleå för ett processmöte med styrelsen. Eller rättare sagt är tanken att vi ska utforma en ny rutin och diskutera hurvida det är aktuellt och befogat att eventuellt genomföra vissa förändringar på de olika avdelningarna. Känns sådär lagomt motiverande med tanke på att jag blir uppsagd per 090424, om inget mirakel inträffar dvs. Dessutom är mina utbildningstimmar inom det berörda området som ska diskuteras indraga, så jag förväntas alltså sitta och tycka till om något jag inte ens arbetat med. Nåja, jag har ett hemligt ess i rocken som jag planerar att plocka fram i morgon. Wish me luck!

Well well, strikt klädsel a´la skjorta, svarta kostymbyxor och trenchcoat blir morgondagens klädsel inför mötet med VD och ledningen! ♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så kul, massor med påsar av shopping ;)

Ah det är bara det att vi har redan planerat i princip allt och ska renovera exakt allt. Först badrummet och sovrummet, sedan de andra sovrummet, vardagsrum, hall och klädkammare/mini walk in closet och sist kök som det ser ut idag. Plus att vi kommer flytta in hos J's föräldrar under tiden så jag vill bara få det klart så vi kan flytta tillbaka tillsammans igen. Vi kommer inte kunna bo där under tiden, kommer ihåg hur det såg ut sist plus att vi har en liten kisse som jag inte vill utsätta för allt damm ;) Min bebis.



Huset är byggt -86 och inte renoverat badrum efter det så det är vita plattor i 15*15 vitt (standard) och plastmatta och min sambo är plattsättare/snickare så han vill ha nyaste nytt ;) Plus att vi kommer undan relativt billigt jämfört med folk som hyr in hantverkare.



Vad kul att fixa till det med duschvägg och sådant, det gör så himla mycket :)



Vi bol i Sollentuna i Stockholm där min sambo är uppvuxen, just nu i en tvåa. Jag jobbar på mobilföretaget 3 där jag sitter på kundservice just nu, är grymt less och vill plugga :) J är som sagt hantverkare. Vad gör du för något? Vad är det för någon idé du har till imorgon?



Sov gott nu så hörs vi imorgon :)



Kraam

2009-03-30 @ 22:46:15
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv.Vi hade det super- om man bortser från sjuktiden bara ;-)



Lycka till på mötet idag! =)

2009-03-31 @ 13:51:16
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: jessi

haa haa så kan det se ut hemma hos oss, jag använder mitt skaparbord som avlastningsbord ganska ofta, ibland är det som ett berg av saker... ej så snyggt...



2009-03-31 @ 18:54:50
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0