Allt på grund av de rosa byxorna

När jag steg upp i morse sken solen och det var alldeles klart ute. Eftersom jag knappt kunnat använda mina nya rosa chinos från Gina så bestämde jag mig för att ta dem och en tajt vit t-shirt idag.. det var liksom lagomt måndagsfräscht och vårigt. Dock blev det snöstorm på vägen till jobbet. Så, nu sitter jag här. Arg, blöt och frusen. Och ångefylld över det faktum att jag inte valde den svarta koftan, fornarinajeansen och ett par höga, svarta stövlar istället.

På grund av detta olyckliga missöde med de rosa byxorna har mitt humör anammat det hela. Jag känner mig nämligen seg, arg och inte alls så effektiv som jag brukar vara. Allt på grund av de rosa byxorna. Jag vill höja ett varningens finger för att det är väldigt viktigt att välja rätt kläder på morgonen, annars är hela dagen förstörd! ;-)


Kommentarer
Postat av: binded magazine

Tack för din kommentar, snart kör vi igång, du är väl med från start? =)

2009-03-02 @ 10:40:05
URL: http://bindedmag.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh no :S Men somrigt fräsch måste du varit iaf!

2009-03-02 @ 12:01:27
URL: http://mals.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0