146 nya mail

Alltså, allt det här med ofrivillig reklam i form av erbjudanden, gratissaker och så vidare gör mig nästan galen. På drygt en vecka har det trillat in 146 mail i min inbox som endast är skräp. Att dag ut och dag in sitta och markera "ta bort" gör mig grönhårig av irritation. Helst av allt skulle jag vilja byta mail, men min nuvarande adress är sådär perfekt tråkig men ack så stilren och användbar.

Idag ringde det dessutom en telefonförsäljare till min mobil, tack och lov lyckades jag avfärda samtalet snabbare än snabbast. Men hur irriterad och stressad jag än kan vara tycker jag att man måste ta hänsyn till att de faktiskt bara vill göra sitt jobb. Många av säljarna gör onekligen en superjobb, för säga vad man vill, men säljare är ett hundjobb utan dess like!




Kommentarer
Postat av: Therese

hörrödu du :p passa dig hahaha

2009-05-11 @ 22:18:29
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0