Äntligen fredag!


Gårdagens klädsel

ÄNTLIGEN FREDAG! Jag är trött som en bävar och såg nästan stjärnor när jag skulle slita mig ur sängen i morse. Min yrsel som jag hade tidigare verkar ha kommit tillbaka igen, för nu snurrar det mesta och sedan blir jag illamående av i stort sett ingenting. Senast jag hade de hät ptoblemen så åkte jag till vårdcentralen, men som så många gånger tidigare avfärdade de det hela och skickade hem mig.

Nåja, idag ska jag fakturera och godkänna lönerna, sedan när dagen väl börjar närma sig sitt slut så ska jag hälsa på min forna vapendragare S. Hon har ÄNTLIGEN flytttat hem igen vilket vi ska fira med en god middag och några glas rött på ett uteställe :-).

Kommentarer
Postat av: jessi

Vad fin du är idag! Ta det lugnt med tanke på yrseln, jobbigt att det inte vill gå över. Jag blir så irriterad att vårdcentraler bara skickar hem folk utan att kolla upp ordentligt!



Kramisar

2009-05-22 @ 09:10:49
URL: http://www.lyckoljus.blogg.
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe nej egentligen inte va? egentligen kvittar de ju helt ;)

2009-05-22 @ 14:58:31
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Anonym

på tal om det där med illamående och yrsel..

en kollega till mig har fått en sjukdom som beror på stress, kristallerna i örat "kramas" och då uppstår illamående och yrsel..

ngt att kolla upp kanske?

2009-05-22 @ 17:14:59
Postat av: Therese

det var jag som skrev :)

2009-05-22 @ 17:15:32
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0