Är vidare till steg 2

Förra veckan gick ansökningstiden till KY-utbildningarna ut och jag skickade givetvis in några ansökningar till distanskurser. Fick nyss se att jag och 60 stycken andra gått vidare till steg 2. Det vill säga intervju, antagningsprov och så vidare. Den 26:e maj är jag kallad på intervju i Sthlm, men förhoppningsvis går det att boka om till ett senare datum. Jag kan nog inte vara ledig så kort inpå, särskilt med tanke på att vi har jättemycket på jobbet just nu.

I vilket fall känns det bra att tillhöra en av de 60 som gått vidare av totalt +300 sökanden. Att läsa till redovisningsekonom tar bara drygt 2 år och eftersom att utbildningen är på distans kan jag lika gärna kämpa mig igenom två hundår. Alla dessa funderingar på jobb, utbildning och boende tar nästan knäcken på mig.. kanske är det lika bra att bara släppa alla tankar och sedan låta saker och ting falla på plats allt eftersom tiden går :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0