Dags för jobb




Hej igen!

Nu har klockan börjat närma sig åtta och tiden kryper sakta men säkert mot den stunden då jag ska sätta mig i vår nya bil och köra hela vägen till jobbet. Vilken härlig känsla!

Idag har jag vaknat upp med ett strålande humör och dagen skulle omöjligtvis ha kunnat börja bättre. I eftermiddag ska jag dessutom förbi mamsen som ska slinga mitt hår. Det växer likt ogräs på sommaren och måste därför slingas var och varannan vecka för att dölja den mörka utväxten. Dagen till ära klär jag mig somrigt med beiga chinos, svart överdel och öppna gladiatorsandaler. Vågen visade 4 kilo för mycket så till lunch blir det havregrynsgröt och en proteinshake med banansmak.


Kommentarer
Postat av: jessi

jag tycker du är så fin precis som du är!

Härligt med ny bil!

kram

2009-05-11 @ 17:46:48
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0