Happy fredag! ♥

Happy fredag!

Jag har varit uppe lika tidigt som igår och tagit en timmes powerwalk, hunnit göra bort lite måsten och har nu en hel kvart tillgodo innan det är dags att puttra iväg till jobbet. Lyx att starta dagen på detta sätt! :-). Den här arbetsdagen lär bara svischa bort och sedan ska jag träffa tjejerna för en after work. Dock kan jag inte dricka någonting med alkohol, för lite senare i kväll ska jag och min kära mamma åka vidare till mormor och morfar för att hjälpa dem att ställa iordning sommarhuset.

Blir superskönt att spendera två dagar i den allra djupaste landsbygden tillsammans med bönder, björnar och älgar. Jag ska gå sminkfri hela helgen, lapa sol och sedan ta långa powerwalks i den friska naturen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0