Happy måndag!


Vi fick se fina vårblommor på promenaden

God morgon!

Jag har sovit som en kratta i natt. Märkligt nog sover jag ofta halvdåligt natten mot måndag och jag antar att det beror på att jag ligger och funderar på den kommande veckan. Min dåliga sömn fick dock inte hindra dagens viktigaste punkt: morgonpromenaden.

Jag proppade i mig en koffeintablett och följde med Den Blivande ut på en rask stavgång. Det är underbart att morgonpromenera eftersom att luften är alldeles frisk och stan med all dess liv och rörelse har inte hunnit vakna till liv ännu. En timme i den svala, klara luften fick mig att vakna upp och känna mig rejält pigg och utvilad.

På jobbfronten hoppas jag idag få förbereda/gå igenom för löneutbetalningarna. I annat fall ska jag nog fortsätta sammanställa statistiken till mötet i juli. Innan jag åkte från jobbet i fredags hann jag fakturera alla ordrar. Förhoppningsvis genererar det en lugn start på veckan :-).

Happy måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0