Kanonhelg

Hej på er!

Jag har haft en riktig kanonhelg med superväder, härligt sällskap och god mat. Jag och mammsen packade bilen och åkte upp till mormor och morfar för att hjälpa dem med att ordningställa deras sommarhus. Vi har verkligen slitit som hundar hela helgen, men det var det värt när man fick se tacksamheten och glädjen lysa upp i deras ögon.

Dessutom har jag säkerligen tappat tusentals kalorier genom att dra vedklabbar fram och tillbaka, hugga träd och såga upp dessa. Vi har också krattat hela deras jättestora gård, slitit i trädgården och planterat massa blommor. Undrar om jag kommer vakna med en outhärdlig träningsvärk i morgon bitti? I vilket fall måste den här helgen ha varit minst lika kaloriförbrännande som en dag på ett militärläger, haha. Nej, nu ska jag slita tag i måttband och börja måtta för att kunna planera det nya köket :-)



Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en härlig helg :)

Man känner sig så nyttig när man arbetat utomhus med ved, rabatter och liknande ;)

2009-05-17 @ 21:36:16
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0