Måndag med stora framtidsdrömmar ❤



God morgon!

Just nu flyger jag fram på små rosa moln och befinner mig i ett totalt lyckorus. Att spendera helgen ute i ingenstans bland vedklabbar och granar var visst vad jag verkligen behövde. Jag har hunnit rensa alla tankar, känna efter vad jag egentligen vill satsa på och så gott som beslutat att jag ska förverkliga min barndomsdröm. Varför inte liksom? Jag är ung, smart och ambitiös så varför skulle jag tveka!? Jag skulle såå gärna vilja berätta allt för er, men eftersom ett sådant beslut kommer resultera i stora förändringar för flera i min närhet samt innebära att jag måste ändra på min nuvarande levnadsstil de kommande sju åren så vill jag verkligen vara 100 % säker innan jag berättar. I vilket fall kommer ni att få veta om några veckor, oavsett vad jag än bestämmer mig för.

Låt mig säga så här. Väljer jag att följa min dröm sedan barnsben kommer det att innebära att jag lämnar Sverige mellan 2-5 år. Samtidigt är mina drömmar om en vit skånelänga närmare än någonsin tidigare.. Den Blivande blir nog inte stormförtjust, men jag vet att han alltid kommer stå vid min sida ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0