Nu vill jag ha sommar


Balkongmöblerna är på plats :-)

Underbara, underbara vår!

Äntligen är vi inne i maj och förhoppningsvis kan vi förvänta oss att inte se snöfall förrän till vintern igen, men man vet aldrig hur det är med det förrädiska "aprilvädret " här uppe i norr. Rätt som det är vaknar man en morgon och så är det vitt ute igen, men tack och lov brukar det tina bort lika snabbt som det kom.

Well, vi utmanar dock vädergudarna genom att plocka fram våra balkongmöbler och hoppas på en tidig sommar. Som den äkta soldyrkare jag är så planerar jag att äta alla helgens frukostar ute i solskenet och sedan avnjuta en uppsjö av bra böcker. I morgon ska vi leta efter trall, vit målarfärg, blommor och övriga balkongmöbler så att jag får den där vita, fina shabby chic-stilen som jag pratat så mycket om ♥

Kommentarer
Postat av: jessi

jag håller tummarna för att det blir varmare o grönare hos er med, men det kommer snart, för nu har vi grönt så det är på väg uppåt!



mysigt att sitta o läsa böcker i sin balkong.



kram

2009-05-01 @ 20:04:38
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0