Rise from your grave..

Ungefär så känns det varje morgon när väckarklockan vägrar skona mig från en lång sovmorgon. Det är nog bara att inse att jag inte är eller någonsin kommer vara morgonpigg.

Bloggen har förresten lyst med sin frånvaro men jag hoppas inom kort kunna kompensera för den tappade tiden :-). Nu har jag i alla fall kastat i mig frukost och ska göra mig klar för att sticka iväg till mitt gamla jobb och hjälpa dem med ett akut ärende. Jag blev uppringd och ombedd igår att hjälpa till med ett jobb som måste vara klart innan måndag. Förhoppningsvis tar det bara någon timme att fixa det :). Dessutom känns det riktigt skönt att kunna sätta sig inne på mitt gamla kontor, slå igång radion och sedan göra ett kraftryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0