Tidig morgon

God morgon på er!

Gårdagens veterinärbesök gick bra. Dock fick de lov att avlägsna sporren och enligt veterinären behövs förhoppningsvis inte något ytterligare ingrepp, men det kan tyvärr uppstå komplikationer. Vi ska därför avvakta utfallet till nästa vecka, sedan får vi se om det eventuellt blir ett återbesök med operation som värsta scenario. Traskorven har fortfarande inte hämtat sig helt och hållet från gårdagen men hon leker, äter och går precis som vanligt. Fast vi måste såklart bandagera henne och rengöra såret med såpavatten.

Well well, nu har torsdagen tågat in och jag har varit uppe sedan 05.15. Har gått en timmes rask morgonpromenad och jag har blivit fullkomligt frälst i att promenera innan jobbet. Det är så underbart frisk och klart ute, dessutom är det som att hela staden sover och sakta men säkert håller på att vakna till liv igen. Behöver en riktig energiboost för att klara av alla dagens måsten. Nu först ska jag sitta med fakturering, förbereda löneunderlag och besvara uppdragsgivare. Sedan har jag min deklaration, massa KY-ansökningar (distans), tvätt, packning inför helgen och sedan allt plugg som troget väntar efter arbetsdagens slut. Men, hellre det än att vara sysslolös! :-)

Happy torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0