Till lilla mor..



Idag är det min födelsedag men också morsdag. Det har såklart firats med dubbla gratulationer och vi båda fick jättefina presenter som toppat önskelistan sedan en lång tid. Jag har tänkt att visa er alla mina presenter senare, men först måste jag bara leta fram kamerasladden.. det är lättare sagt än gjort för just nu ser det ut som att en tornado dragit in genom lägenheten.

I alla fall, mammsen fick en korg i gummi som hon kan använda som vedkorg/blomlåda eller tidningskorg. Jag vet att hon velat ha en sådan korg sedan hon såg den i en inredningstidning och priset var oförskämt lågt, endast 149 kronor. Förutom detta gick hon ett hemmagjort fotoalbum med de bästa bilderna genom åren. Dock fick hennes lillasyster, alltså min moster, inte ens en gratuleration, ett kort eller någon present. I vår familj tar vi hand om varandra, så därför knäppte vi ett kort och skickade ett MMS till henne med hälsningar från hela släkten :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0