Underbara fredag


Dagens klädsel

Hej och hå, den här arbetsdagen bara svichade förbi utan att jag ens hann blinka. Jag slet som ett djur i morse och gjorde klar lönedeklarationen, all fakturering och registrering av de inkomna ärendena. Vid elva tyckte min chef att det var dags att kasta in handduken för den här veckan, så efter lite fix och sammanställning av veckans fakturering tog jag helg strax efter klockan 13.

Passade på att besöka min kära vän som bjöd på kaffe i solskenet. Det är helt underbart att sitta och lapa sol en fredageftermiddag med en kopp kaffe och det allra bästa sällskapet. Nu måste jag dock tillbaka till verkligheten genom att ta en snabb sväng om med dammsugaren. Klockan 19 kommer min gamla vapendragare hit på middag och rosé. Sedan blir det att svänga mina lurviga ;-)

Kramar!


Kommentarer
Postat av: ~~~M A R I E~~~

Okej då ska jag ta och smaka den nästa gång. =)

Snygga skor du har!

Trevlig helg.

2009-05-22 @ 17:38:56
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Har kollat in dina nya kläder och outfit-bilder = jättefint!!



Kram

2009-05-28 @ 09:45:35
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0