Underbara lördag

Jag drömde att jag steg upp och att det var ett nytt snöoväder i hela Sverige. Metrologerna sa att det berodde på växthuseffekten och meddelade att Sverige fick förbereda sig för en ny vinter, fastän det egentligen skulle vara sommar. Huvva, vilken mardröm! Tack och lov möttes jag av sol och många härliga plusgrader när jag slog upp mina två blå.

Nu har frukosten avnjutits ute i solen och jag ska möta upp en jobbarkompis för att gå "milen" längs med älven. Sedan ska jag och Den Blivande skynda oss ner till stan och tillbringa dagen genom att shoppa kläder, inredning och andra mindre roliga saker som mat. Jag älskar det faktum att vi har en bonusdag och att det bara är lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0