Ute i sista sekunden (såklart)

Ni glömmer väl inte att deklarera i morgon?

Jag är såklart ute i sista sekund igen då jag inte alls är klar med den. Det är extra omständigt eftersom att jag sålt aktier och måste således fylla i massa blanketter hit och dit. Fastän jag var överambitiös nog att upprätta ett välordnat pärmsystem för viktiga papper verkar dessa uberviktiga papper vara spårlöst försvunna, suck. Då är det ju omöjligt att redovisa anskaffningsvärde och vad jag sålt dem för..

Nåja, jag har ställt en påminnelse att ringa till min bankman i morgon bitti klockan åtta. Tack och lov är han en pärla som alltid har stenkoll på sånt där och mer än gärna erbjuder sig att fixa det. I värsta fall blir det att försöka ringa och gulla med skatteverket för att få anstånd någon vecka till ;-)

Kommentarer
Postat av: Therese

fick du ngn ordning på dina papper?=)

jag skulle hjälpa mange igår med det, och från att vara skyldig dem ca 400kr fick vi till slut veta att han skulle få tillbaka 1800kr, hur det nu gick till vettesjutton ;) men en glad överraskning var det!



från en sak till en annan,

jag tänkte försöka ha en tjejmiddag här hemma lite längre fram då jag är klar med kuren, är du sugen på att komma?

2009-05-04 @ 20:59:43
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0