Planerar kök



Förlåt för dålig uppdatering men vi håller på att planera kök, diskutera framtid och jag har gjort mitt bästa (men inte tillräckligt mycket) för att läsa på inför tentan. Dessutom verkar vi båda ha dragit på oss en mindre trevlig förkylning, suck. Jag är verkligen inte redo för en ny vecka, men det är bara att gaska upp sig och lägga i en högre växel. Om en vecka fyller jag dessutom 22, huvva. Jag börjar dock ha en alltmer klar livsplan att sikta mot, men än så länge är det bara en tanke och ingenting som är riktigt bestämt. I vilket fall är det pirrigt :-).

Well, förutom att njuta söndagen har jag också betalt bort alla räkningar. Det känns så mycket roligare att det rullar in en lön när räkningarna redan är bortbetalade. Egentligen är det ju samma sak, men jag gillar känslan av att inte vara tvingad att direkt betala bort en del av min inkomst. Den här månaden ser det förresten extra bra ut på den ekonomiska fronten. Jag får ungefär tre gånger så hög lön tack vare en årsbonus, lite högre månadslön och extrajobb. Äntligen är jag tillbaka där jag var innan jag placerade halva mina sparpengar i värdepapper, aktier och fonder :-). Hårt jobb lönar sig alltid!

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj, va roligt! Vad blir det för kök då?

2009-05-24 @ 23:16:42
URL: http://inredningmedmera.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej vännen.



Åh vad roligt med nytt kök, själv väntar jag in vårat som är planerat att det ska komma på torsdag (!). Längtar ihjäl mig.



Spännande att se vad ni väljer för något :)



Kraam

2009-05-25 @ 17:39:03
URL: http://mittnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0