Valborg



Hej! Hoppas ni hade en trevlig valborgsmässoafton. Själv hade jag en riktig kanondag som flöt på utan dess like. Jag fick sluta klockan 15 så jag hann iväg till systemet för att köpa en flaska vitt innan den värsta rusningen kom. Därefter träffade jag en god vän och åt middag med henne, sedan slöt vi upp med två andra gäng och spenderade torsdagskvällen på en mysig hemmafest där jag träffade flera gamla parallellklasskompisar. Det är alltid lika roligt att träffa gamla bekanta och får höra vad se sysslar med. Dock var majoriteten antingen studerande eller arbetslösa..

Det var i alla fall först på efterfesten, när den första personen somnat som jag insåg att klockan var en bra bit efter midnatt. Då blev det dags att tänka på refrängen för att åka hem och krypa ner i vår stora, mysiga säng. Det var helt underbart att få vakna i morse och vara helt utvilad utan någon baksmälla. Mina gladiatorheels fick förresten deras premiärkväll igår och de är verkligen så snygga, dock har jag lite väl ömma fötter idag..:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0